De omnichannel-gids voor 2021

Ondek hoe u een consistente merkervaring biedt, overal in contact komt met klanten en uw bedrijf optimaliseert met verschillende verkoopkanalen.

Download de gids
Collage Persoon Poseren Omnichannel Algemeen

Een holistische benadering met vier pijlers voor succesvolle commerce

E-commerce heeft tijdens de coronapandemie een enorme vlucht genomen. Daarom is het nu nog belangrijker voor retailers om online en offline verkoopkanalen samen te voegen tot één consistente ervaring.

Detailhandelaren hebben behoefte aan een uitgebreide, up-to-date omnichannelstrategie, waarbij rekening wordt gehouden met de manier waarop de behoeften en het gedrag van de consument zijn veranderd en waarmee ze actueel inzicht krijgen in hun beoogde klanten.

  • Heroverweeg de mix van verkoop- en advertentiekanalen
  • Ontdek kansen in social commerce
  • Krijg meer inzicht in back-end activiteiten
  • Verhoog de efficiëntie van de toeleveringsketen
  • Herbalanceer investeringen in verschillende kanalen
  • Vind partners die passen bij uw strategie