Beheer gemakkelijk je online bedrijf. Dankzij gebruiksklare functies hebben we het maken en beheren van je winkel vereenvoudigd. Zo bespaar je tijd en geld terwijl je werkt aan de groei van je bedrijf.
Gratis proefperiode beginnenDe inventaris is een belangrijke financiële investering voor je bedrijf. BigCommerce biedt je eenvoudige, ingebouwde tools om voorraadniveaus te beheren en inzicht te krijgen in besteltrends. Houd de inventaris op orde met naadloze integratie tussen online en offline kanalen.
Met de ingebouwde functie voor klantgroepen van BigCommerce kun je verschillende soorten klanten unieke berichten en aanbiedingen laten zien. Je kunt ook klantgroepen gebruiken om een groothandelsmodel aan je bestaande winkel toe te voegen.
In tegenstelling tot andere e-commerceplatforms brengt BigCommerce geen transactie- of betalingskosten in rekening. In plaats daarvan krijg je keuzevrijheid: 65 geïntegreerde betalingsgateways zoals PayPal, Stripe en Adyen. Daarmee kun je klanten de mogelijkheid bieden om te betalen met de methode van hun voorkeur, zoals bankoverschrijving, creditcard, betaalpas of digitale en mobiele portefeuilles.
Maak via onze gebruiksvriendelijke integraties van derden verbinding met toonaangevende verzendoplossingen zoals Sendcloud en ShipperHQ en til je verzendbeheer naar een hoger niveau.
Maak een vliegende start met onze intuïtieve oplossing. Door onderdelen te slepen en neer te zetten, maak en beheer je eenvoudig meerdere pagina's. Met Page Builder kun je je merk opbouwen en aanpassen zonder code te schrijven of ontwikkelaars in te zetten.
Grootschalig of gevestigd bedrijf? Vraag een demo aan.