Breid je marktaanwezigheid uit in regio's over de hele wereld met gelokaliseerde sitecontent, valuta en kanalen.
Met de Multi-Storefront-technologie van BigCommerce kun je gelokaliseerde content, catalogi en valuta gebruiken om je omzet te verhogen, je klantenbinding te verbeteren en je marktaandeel te vergroten.
Gebruik ons Stencil-framework of een CMS naar keuze om een unieke, branded site te ontwerpen. Bied gelokaliseerde content aan in de juiste regio's en voorzie lokale verkoopteams van tools voor regiospecifieke groei en conversies.
Geef transacties weer, verricht en verreken ze in meer dan 100 valuta's, om te zorgen dat je klanten geen verborgen kosten worden aangerekend. Waar je klanten zich ook bevinden, ze kunnen betalen op de manier die zij verkiezen.
Pas productcatalogi, prijzen en promoties aan je doelregio's aan. De strategie die in je thuisland werkt, is tenslotte niet altijd even succesvol in de rest van de wereld.
"Onze Customer Success Manager, Neha, heeft Skullcandy geholpen om onze internationale sites op tijd naar BigCommerce te verplaatsen en ook om de grenzen wat betreft e-commerce te verleggen. Neha behandelt onze projecten als haar eigen projecten en zorgt ervoor dat we over de nodige steun en informatie beschikken om de projecten succesvol uit te voeren."
Integreer BigCommerce in je bestaande tech-stack om de gegevensstroom te automatiseren en het beheer van meerdere sites te vereenvoudigen. Je kunt ook e-commercetoepassingen op maat voor regionale klanten maken zonder je team te overbelasten.
Gebruik een systeem voor productinformatiebeheer om gelokaliseerde productbeschrijvingen tegelijkertijd op verschillende sites te publiceren.
Implementeer een headless commerce-strategie om je gewenste CMS-frontend te gebruiken en terug te leiden naar een enkele betaalomgeving van BigCommerce, inclusief PCI-naleving.
Pas de betaalomgeving van BigCommerce aan om te voldoen aan de eisen en verwachtingen van internationale klanten. Dankzij onze SDK voor betaalomgevingen begin je met voorsprong.
"Skullcandy kon alle producten in een enkele keer uploaden — in plaats van in zeven keer voor elk van de zeven online winkels — en ze vervolgens toewijzen op basis van de productcatalogus van de verschillende internationale locaties."
BigCommerce is wereldwijd actief om onze klanten in Europa en Azië-Pacific te ondersteunen en in contact te brengen met toonaangevende lokale technologiepartners.
Verkoopstrategieën zijn niet in elke regio even doeltreffend. Krijg toegang tot lokale expertise via de wereldwijde bureaupartners van BigCommerce.
"We hebben Hisense geholpen om aanzienlijk op te schalen en hun website in een maand tijd live te zetten. Ze hebben hun rechtstreekse B2C-verkoop geïntroduceerd en die vervolgens uitgebreid naar Amazon, eBay NewEgg en Walmart. We kunnen een site van concept tot livegang in vier weken uitwerken, oftewel 50% sneller. Met andere platforms zouden we veel meer tijd moeten besteden aan de configuratie."
Doe een beroep op professionals van BigCommerce op het gebied van projectbeheer en e-commerce om projecten op tijd en vol vertrouwen tot een goed einde te brengen. We staan namelijk in rechtstreeks contact met de productteams van BigCommerce wereldwijd. Onze diepgaande expertise kan problemen beperken en voorbereiding versnellen met diensten voor solution architecting, catalogusoverdracht en implementatieprojectbeheer.
Vertrouw op technisch en strategisch accountbeheer om je ingewikkeldste e-commerceproblemen op te lossen. BigCommerce biedt Enterprise-accountbeheer, technisch accountbeheer en educatieve diensten met persoonlijke adviseurs die je elke dag helpen successen te boeken.