Breid uw marktaanwezigheid uit in regio's over de hele wereld met gelokaliseerde sitecontent, valuta en kanalen.
Contact met salesBigCommerce gebruikt meerdere winkelontwerpen voor internationale uitbreiding. Deze oplossing bouwt voort op best practices voor gelokaliseerde content, catalogi en valuta om u meer omzet, meer klantloyaliteit en een groter marktaandeel te bezorgen.
Gebruik ons Stencil-framework of een CMS naar keuze om een unieke, branded site te ontwerpen. Bied gelokaliseerde content aan in de juiste regio's en voorzie lokale verkoopteams van tools voor regiospecifieke groei en conversies.
Kies uit wereldwijde betaalproviders zoals PayPal, Adyen en Stripe om verschillende betaalmethoden zoals iDEAL, SEPA en Amazon Pay aan te bieden. U kunt altijd rekenen op ondersteuning voor meerdere valuta's en naleving van de meest recente 3DS 2.0-beveiligingsvereisten.
Pas productcatalogi, prijzen en promoties aan uw doelregio's aan. De strategie die in uw thuisland werkt, is tenslotte niet altijd even succesvol in de rest van de wereld.
“Het BigCommerce-team heeft ons geholpen bij het ontwikkelen van een geïntegreerde aanpak voor internationale verkoop door een efficiënt extern systeem voor inventarisbeheer te implementeren. Dankzij BigCommerce hebben we internationaal kunnen uitbreiden.”
Onze sales- en klantenserviceteams zijn bereikbaar via telefoon, livechat en e-mail.
ContactIntegreer BigCommerce in uw bestaande tech-stack om de gegevensstroom te automatiseren en het beheer van meerdere sites te vereenvoudigen. U kunt ook e-commercetoepassingen op maat voor regionale klanten maken zonder uw team te overbelasten.
Gebruik een systeem voor productinformatiebeheer om gelokaliseerde productbeschrijvingen tegelijkertijd op verschillende sites te publiceren.
Implementeer een headless commerce-strategie om uw gewenste CMS-frontend te gebruiken en terug te leiden naar een enkele betaalomgeving van BigCommerce, inclusief PCI-naleving.
Pas de betaalomgeving van BigCommerce aan om te voldoen aan de eisen en verwachtingen van internationale klanten. Dankzij onze SDK voor betaalomgevingen begint u met voorsprong.
“Skullcandy kon alle producten in een keer uploaden in plaats van zeven aparte uploads voor elk van de zeven online winkels. Daarna konden de producten worden toegewezen op basis van de productcatalogus van de verschillende internationale locaties.”
BigCommerce is wereldwijd actief om onze klanten in Europa en Azië-Pacific te ondersteunen en in contact te brengen met toonaangevende lokale technologiepartners.
Verkoopstrategieën zijn niet in elke regio even doeltreffend. Krijg toegang tot lokale expertise via de wereldwijde bureaupartners van BigCommerce.
"We hebben Hisense geholpen om aanzienlijk op te schalen en hun website in een maand tijd live te zetten. Ze hebben hun rechtstreekse B2C-verkoop geïntroduceerd en die vervolgens uitgebreid naar Amazon, eBay NewEgg en Walmart. We kunnen een site van concept tot livegang in vier weken uitwerken, oftewel 50% sneller. Met andere platforms zouden we veel meer tijd moeten besteden aan de configuratie."
“De doorslaggevende factor was toen we Randem Media opdracht gaven om onze site te ontwikkelen en overtuigd werden om in zee te gaan met BigCommerce, vanwege hun aanwezigheid in Australië en de mate van complexiteit en personalisering die het platform biedt.”
Doe een beroep op professionals van BigCommerce op het gebied van projectbeheer en e-commerce om projecten op tijd en vol vertrouwen tot een goed einde te brengen. We staan namelijk in rechtstreeks contact met de productteams van BigCommerce wereldwijd. Onze diepgaande expertise kan problemen beperken en voorbereiding versnellen, met diensten voor solution architecting, datamigratie en implementatieprojectbeheer.
Vertrouw op technisch en strategisch accountbeheer om uw ingewikkeldste e-commerceproblemen op te lossen. BigCommerce biedt Enterprise-accountbeheer, technisch accountbeheer en educatieve diensten met persoonlijke adviseurs die u elke dag helpen successen te boeken.