Bullitt Group
One of the main reasons Bullitt Group switched to BigCommerce was not so much for its CMS and storefront offering, but actually the multi-storefront capabilities behind it.
Of je nu net begint of al een miljoenenomzet hebt: leer van een aantal van onze meest succesvolle BigCommerce-verkopers.
One of the main reasons Bullitt Group switched to BigCommerce was not so much for its CMS and storefront offering, but actually the multi-storefront capabilities behind it.
"Het platform geeft ons de schaalbaarheid, flexibiliteit en openheid die we nodig hebben om op te starten, wijzigingen aan te brengen en deze te implementeren op het moment dat dat nodig is."
“We felt good about Moustache Republic’s recommendation to go with BigCommerce. We quickly learned why the platform is a leader in the SaaS platform space.”
“Everything on our list was marked off. Every ability we thought of could be accomplished through BigCommerce.”
“BigCommerce will help us succeed in the future by providing a scalable platform to support our growth.”
“BigCommerce has not only improved the experience for our customers, but there’s been a level of simplicity that as we look to do things to incentivize and enhance the shopping experience, it hasn’t been burdensome on our team.”
“The most important tool being used is BigCommerce’s API because it allows us to link to most of the applications the company uses.”
"BigCommerce is erg flexibel en heeft een aantal kant-en-klare functies die aan onze behoeften voldeden, waaronder een API die kritieke integraties mogelijk maakt."
"We wilden verlost worden van de last van het technisch beheer van onze website, inclusief kwesties met betrekking tot de capaciteit, beveiliging en updates."
“In our entire eight years in business, we have never experienced such a high level of conversion.”
"We kwamen keer op keer bij BigCommerce uit als de beste optie in zijn klasse. We zagen wat we met het Stencil-framework konden doen en geloofden dat dit ideaal zou zijn voor onze behoeften."
"Sinds de lancering op BigCommerce in mei 2020 heeft het platform ons een modernere aanpak geboden voor online ondernemen." We hebben echt het gevoel dat we weer zelf de controle over onze eigen website hebben..."
"Toolsaver is het afgelopen jaar gegroeid van nul naar ongeveer $ 300.000 per maand. Het is fantastisch om te zien hoe alle puzzelstukjes op hun plaats vallen."
"Sinds onze lancering op BigCommerce in juli 2019 is Burrow geëvolueerd van een bedrijf met één product, één kanaal en één leverancier naar een bedrijf met meerdere producten, meerdere kanalen en meerdere leveranciers. Ons vorige e-commerceplatform kon die veranderingen gewoon niet meer aan."
"Sinds we met BigCommerce werken, hebben we echt kunnen groeien op dit platform. BigCommerce is verder gegaan dan andere concurrenten op het gebied van samenwerking met ons en het aanpassen van een oplossing die bij ons past."
"Sinds onze lancering op BigCommerce zien we een toename van duizenden dollars en honderden bestellingen per maand binnenstromen dankzij de e-mails in het geval van achtergelaten winkelwagens."
"Nu we hebben gezien hoe de schaalbaarheid van BigCommerce presteert, hoe goed het de hogere snelheid en het toegenomen transactievolume aan kan, zijn we er nog meer van overtuigd dat dit de beste oplossing voor ons was."
"Het belangrijkste voordeel van de keuze voor een nieuw platform is de responsieve site. Onze mobiele conversies nemen nu snel toe. Het conversiepercentage voor mobiele apparaten is met 272% gestegen en de omzet voor mobiele apparaten is met 193% gestegen sinds vorig jaar rond deze tijd."