Of je nu net begint of al een miljoenenomzet hebt: leer van een aantal van onze meest succesvolle BigCommerce-verkopers.
"Op BigCommerce besparen we flink op ontwikkelings- en algemene platformkosten. Bovendien hebben we nu een zeer flexibele omgeving die snel kan worden aangepast aan onze zakelijke behoeften."
Mark Hopkins Chief Information Officer
Sinds onze lancering op BigCommerce in juli 2019 is Burrow geëvolueerd van een bedrijf met één product, één kanaal en één leverancier naar een bedrijf met meerdere producten, meerdere kanalen en meerdere leveranciers. Ons vorige e-commerceplatform kon die veranderingen gewoon niet meer aan.
Medeoprichter en CPO vanKabeer Chopra
"Toen we onze groei in kaart brachten, hadden we het gevoel dat BigCommerce veel meer mogelijkheden voor aanpassing zou bieden dan andere platforms, en ons goed zou positioneren voor enorme groei."
Antonio Kaleb e-commercearchitect
“What really made us pull the trigger on BigCommerce was the ability to customise.”
“We hebben nu een zeer stabiel en snel platform dat een goede klantervaring biedt.”
"BigCommerce verdient alle eer. Dat we nog bestaan, is te danken aan die overstap in 2020."
“BigCommerce gaf ons de meeste configureerbaarheid en de meeste functionaliteit tegen de meest redelijke prijs."
“Naarmate we groeien en steeds meer eisen stellen aan de manier waarop we in elk van de regio’s met elkaar omgaan, zal BigCommerce de solide basis zijn die we nodig hebben om alles op te bouwen.”
„BigCommerce werkt heel goed voor ons en we hebben met geen enkel ander systeem dezelfde efficiëntie kunnen bereiken.”
“Door de lancering op BigCommerce kan de e-commerceafdeling zich concentreren op waar ze zich op moeten concentreren: verkopen.” — Michael Gray, hoofd IT, Rohan
“Je kunt de industrie niet ontwrichten door mensen te kopiëren, je moet de dingen anders doen.”
"BigCommerce biedt ondernemingen de mogelijkheid om moderner en flexibeler te werk te gaan om hun bedrijf in de toekomst te ontwikkelen."
“Op BigCommerce is de downtime van ons platform gedaald van wat wel 10% had kunnen zijn, naar minder dan 1%.”
“We wanted a platform that would allow us to continue to scale and enrich the experience more as we grow. We’ve got that with BigCommerce.”